اسرار قهوه برای زیبایی پوست اختصاص ۲ فصل از سند تحول کشور به زنان و خانواده روایتی از حال و هوای ۵۰ زوج بوشهری که ماهشان را در حرم امام رضا (ع) عسل کردند علامه‌ها عاشق‌ترند حقیقت فراموش‌شده‌ای به نام «زنان پشتیبان در جنگ» دو چالش مهم دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ چیست؟ نظرات چند بانوی نویسنده درباره رمان دینی «اردو در قبرستان ژغاره» | ژانر وحشت و معمایی این کتاب باعث جذب مخاطب شده است گام دوم رویداد «ایراندخت» حمایت از بانوان کارآفرین است لزوم ارتقای فرهنگ اصیل ایرانی‌اسلامی علل شایع خونریزی در سه‌ماهه اول بارداری چیست؟ چهار قاتل خاموش روابط در زندگی مشترک را بشناسید پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات به مشاغل خانگی طی ۳ سال گذشته دیدگاه نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در رابطه با حجاب و طرح «نور» چیست؟ دولت سیزدهم و شهید آیت‌الله رئیسی به حوزه بانوان نگاه ویژه‌ای داشتند برپایی کارگاه‌های آموزشی غدیرشناسی برای بانوان زائر در حرم مطهر ریزش مو چه زمانی غیرطبیعی است؟ مادران نوزادان کم وزن بیشتر در معرض خطر زوال عقل هستند فرهنگ تمدنی ایران اسلامی باید الگوی جهانی شود اظهارات نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در حوزه زنان و خانواده (بخش پنجم) خزعلی: نگاه تشریفاتی و ویترینی به زنها باید برداشته شود نخستین مجموعه «گیم‌نت» بانوان در مشهد راه‌اندازی شد
سرخط خبرها
ویدئو | روایت یک دختربچه ساکن غزه از جنگی نابرابر | گناه ما چیست؟

ویدئو | روایت یک دختربچه ساکن غزه از جنگی نابرابر | گناه ما چیست؟

  • کد خبر: ۲۳۲۰۷۴
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
دختر بچه‌ای ساکن غزه که اکثر افراد خانواده‌اش در بمباران‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند با ارسال ویدیویی به جشنواره فیلم کوثر خواستار توجه جهانیان به مسئله کودکان غزه شد.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر، لوجی شهاب دختر بچه ساکن غزه که اکثر افراد خانواده اش در بمباران‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند در ویدیویی که برای دست اندرکاران جشنواره فیلم کوثر ارسال کرده خواستار توجه جهانیان به مساله کودکان آسیب دیده غزه شده و تاکید کرده با اینکه ما گناهی نداریم، اما صهیونیست‌ها از ما متنفرند.

این دختر بچه ساکن شهر غزه در این ویدیو با مخاطبان چنین سخن می‌گوید: «من لوجی شهاب هستم و می‌خواهم یک پیام به جشنواره سینمایی کوثر برسانم که چگونه روزهایم را در جنگ گذراندم. من از نخستین روز جنگ در خانه خودمان بودم که محاصره شروع شد. من و مادرم تنها زیر محاصره ماندیم و از اولین کسانی بودیم که در جنگ غزه محاصره شدند.»

وی در این ویدیوی کوتاه به شهادت اعضای خانواده و آوارگی خود اشاره می‌کند و بر رفتار وحشیانه سربازان رژیم صهیونیستی با او و مادرش تاکید می‌کند. بمباران بیمارستان شفا، حملات راکتی بی وقفه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع و کشتار همسایگان در مقابل دیدگان لوجی شفا و سایرین، روایت این دختر بچه از جنگی نابرابر است.

وی می‌گوید اکنون دیگر هیچ دوستی ندارد و آرزو می‌کند که به دوران کودکی اش باز گردد.

لوجی شفا در پایان این ویدیو خطاب به مردم جهان و مسلمانان می‌گوید: «دوست دارم جنگ متوقف شود. همه بدانند که صهیونیست‌ها از ما متنفرند، اما مگر ما چه گناهی کرده ایم؟»

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر، از سوی «بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش» با همکاری شهرداری تهران، موسسه تصویر شهر، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، سازمان امور سینمایی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تیر سال جاری با دبیری ناصر باکیده در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.